avatar Ten blog rowerowy prowadzi damzac z miasteczka Myszków. Mam przejechane 13679.12 kilometrów w tym 3228.03 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.80 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl

Statystyka: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy damzac.bikestats.pl

Jura - moje Małe Góry...

Niedziela, 28 września 2008 · dodano: 28.09.2008 | Komentarze 0

Jura - moje Małe Góry... jeszcze jakiś czas temu taka wycieczka nie ucieszyłaby mnie tak jak ta dzisiejsza... coraz krótszy dzień i nowa praca sprawiły, że mój czas na rower został poważnie uszczuplony... cieszyłem się dziś z każdego przejechanego metra, z każdego minionego drzewa, z każdego zakrętu, pozdrowionych "turystów", z pięknej pogody... 'carpe diem' chciałoby się rzec... dziś następująca trasa: Cz-wa - Skrajnica - Olsztyn - Sokole Góry (najważniejsze dziś miejsce) - Zrębice - Przymiłowice - Olsztyn - Skrajnica - Cz-wa... i jak wspaniale jest poczuć się "rowerzystą":)

ad. wczoraj tj. w sobotę impreza w dzień poprzedzający główny 30 Flora Maraton Warszawski, część z naszej częstochowskiej reprezentacji wystartowała w IV Maraton Warszawski - Sztafeta Eikiden 42.195km było podzielone na następujące odcinki 5 -10 - 5 - 10 - 5 - 7.195 km, do mnie należał bieg w ostatniej zmianie - finisz, wystartowało kilkaset drużyn 6 osobowych, w tym m.in. z Etiopii, Dani, i jakiś jeszcze innych krajów na 183 zespoły 18 miejsce, znaleźliśmy się wśród 27 zespołów, które złamały czas 3 godzin, my uzyskaliśmy dokładnie 2;52,06 co wielu wydawało się niemożliwe stało się faktem!:)