avatar Ten blog rowerowy prowadzi damzac z miasteczka Myszków. Mam przejechane 13646.36 kilometrów w tym 3224.83 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.80 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl

Statystyka: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy damzac.bikestats.pl

Sierpień, 2008

o jak mi się humor poprawił

Sobota, 30 sierpnia 2008 · dodano: 30.08.2008 | Komentarze 1

o jak mi się humor poprawił gdy po ciężkim tygodniu w końcu mogłem się zrelaksować wśród ciszy i bliskości natury - serce pęka i cierpi jak na rowerku mało śmigam... dopiero teraz wiem ile tracę... w sumie to nie będę już narzekać bo to przejściowa sytuacja <tak sobie tłumaczę> - taka praca a "Ta Pasja" swoje też kosztuje... wkrótce w pewien sposób zdrowo sobie to odbije:)... a może kiedyś awansuje i będę miał bardziej ludzkie godziny pracy a przez to więcej czasu na uprawianie swojej rowerowej pasji...? bo do pełni szczęścia potrzeba mi tylko "dwóch kółek" no i może jeszcze paru drobnostek w tym jednej Wielkiej Sprawy... mmm... jak to człowiek w tej tygodniowej "szczurzej pogoni" nie ma czasu na chwile przejechać się i spokojnie pomyśleć...:) a dziś następująca traska w towarzystwie Sforzy: produkt tak sztandarowy jak Coca Cola w ofercie The Coca-Cola Company czyli ujeżdżamy na Złoty Potok... przez Olsztyn, Zrębice, Przymiłowice i z powrotem bardzo podobnie...:) wracając do domku spotykamy największego mi znanego rowerowego obieżyświata samegooooooo.... Jurczyka:) który już wrócił ze swoich Wspólnotowych wyjazdów rowerowych docierając ostatnio aż do Rzymu (Szacuneczek!) i jak to pięknie i szczególnie blisko mi stwierdził, "że wszędzie dobrze a u Nas najlepiej" dodałbym tylko, że na siodełku rzecz jasna;)

[T(wzn.)11] Cz-wa - Zielona

Wtorek, 26 sierpnia 2008 · dodano: 27.08.2008 | Komentarze 0

[T(wzn.)11] Cz-wa - Zielona Góra - Kusięta - Góry Towarne - Olsztyn - Skrajnica - Odrzykoń - Cz-wka. No w końcu na rower...:) tak na odstresowanie ciężkich chwil...

po pierwsze nie wyspałem

Niedziela, 24 sierpnia 2008 · dodano: 24.08.2008 | Komentarze 1

po pierwsze nie wyspałem się, po drugie ostatnio za mało rowerowałem, po trzecie padł mi licznik co mnie zdeprymowało... po trzwarte trafiłem na za mocnych no i suma sumarów = padłem... dziś w 6 porowerowaliśmy... tzn porowerowali Oni bo ja zdechłem po dwutygodniowej przerwie... fajna trasa na trening, szybkie tempo, zajefajnie... dzięki Paweł! no cóż trzeba trochę zadbać o Siebie i zacząć myśleć o Krynicy... oj kurde jak głód złapie na trasie potrafi dokuczyć... na pocieszenie miałem za co kupić bo mam szczęście do pieniędzy:)

po prawie tygodniowym wstawieniu

Czwartek, 21 sierpnia 2008 · dodano: 24.08.2008 | Komentarze 0

po prawie tygodniowym wstawieniu roweru do serwisu - powrót, linki, panczerze, klocki, przesmarowanie łozyska na korbie, sterów... full serwis...

MTB Powerade Marathon

Niedziela, 10 sierpnia 2008 · dodano: 10.08.2008 | Komentarze 3

MTB Powerade Marathon - Istebna 2008 dystans Mega 60km. Beskid Śląski. Zaczeło się w piątek po godz. 18, Krzysiek, Paweł i Ja, pakujemy nasze rumaki do zielonej nubiry, zapowaidane są deszcze lecz Nas to nie przeraża i ruszamy w kierunku Wisły... ok 21 z minutami jesteśmy na miejscu - Moje Góry. Rejestracja... widząc że w górach padało zmieniam dystans z giga na mega... jak sie później okaże to była bardzo dobra decyzja... sobotni poranek poczatkowo budzi Nas więcej niż dobrą mżawką... zostawiam chłopaków i o 7 śmigam rozejrzeć się po Koniakowie tamże mieliśmy nocleg, robię drobne zakupy na śniadanie i po lekkim posiłku ruszamy z chłopakami na miejsce startu przy amfiteatrze... zaczyna padać coraz bardziej... pierwsi o 10 ruszaja gigowcy my wystartujemy w godzine później... pada coraz mocniej... to już nie jest deszcz to już momentami jest ulewa! mimo to kilkuset śmiałków staje na lini startu i punktualnie o 11 ruszamy! 3...2...1... start! pierwsze 2 km są takie same jak w zeszłym roku lecz później trasa odbija... pada już na całego... uliczkami, szlakiem leją się strumienie wody... niektórzy zawodnicy zaczynają wycofywać się z maratonu a to dopiero 30min jazdy... Góry w takich warunkach okażą się bardzo groźne... początek jade z Pawłem po czym na 5 km musze zdjąć okulary probuje je wycierać ale będąc cały mokry nic to nie pomaga gdyż parują jeszcze bardziej... Paweł trochę mi odjechał i ruszam w pościg za Nim... w międzyczasie ostatni raz na trasie spotkam się z Krzyśkiem... niesamowicie leje... półmetrowe kałuże! trasa staje się niesamowicie niebezpieczna a wyścig bardziej przypomina walkę z samym sobą i siłami natury... jak to mówią "nie ma złej pogody jest tylko żle przygotowany człowiek"... sprzęt na 20km zaczyna szwankować a do mety jeszcze 40km! Pierwsza większa górka zaliczona (Wielki Stożek 978m.n.p.m.) i zaczyna się masakra! zjazdy... ipierwsze ofiary wyścigu ratują GOPR-owcy i Strażacy... dosłownie minutę przede mną chłopak łamię rękę... Istebna jest trasą techniczną a przy takiej ulewie wymaga maksymalnego skupienia... jest ślisko, szybko i niebezpiecznie na zjazdach... zbliżam się do pierwszego bufetu... wjeżdżając na asfaltowo szutrowy zjazd jest zakręt o 90 stopni... rozpędzony do ponad 30km/h próbuje hamować, tylko , że nie mam czym.... brak hamulców! przed sobą mam kilka wystających półmetrowych słupków na milimetry je mijam wpadam na jakiś nasyp lot przez kierownice i miękkie lądowanie u górala pod płotem zbieram sie szybko i dojeżdżam do bufetu... tam przekonuję się jak wielkie miałem szczęście... chłopaka z rozwaloną nogą zabiera karetka! ciśnienie i adrenalina zaczyna być coraz większa... Istebna zbiera żniwo! na bufecie korzystając z pomocy czechów jak i innych osób probuje podciągnąc vbrake-i ... niestety nie mam ze sobą zapasowych... dojeżdża Paweł i razem ruszamy dalej... na początkowym podjeżdzie na Wielką Czantorie(995m.n.p.m.) do końca już się nie spotkamy... deszcz nie daje za wygraną błoto po ośki... scieżki wypłukane... no i zaliczam kolejną glebę... na szybkim singletracku nie opanowuje roweru i kładę się na prawą stronę sunąc 4 metry rower przedemną a ja za nim.... niektóre zjazdy w tych wraunkach są tak niebezpieczne ze musze schodzić z rowerem nie ja jedyny jestem któremu się skończyły hamulce... ludzie tracili nawet tarczówki! znosząc rower z górki znów się poślizgnołem tym razem ja lece pierwszy w dół a rower za mną jak dostałem w korzonki i po głowie to aż k... podskoczyłem...:) mimo wszystko zbieram się i napieram dalej... trasa zaczyna być coraz "przyjemniejsza" jeżeli można to tak nazwać... przy drugim bufecie ustaje padać... czując że jade w środku stawki szybkie opłukanie przerzutek Kroplą Beskidu i co sił w nogach ostatnie 10km do mety... mijam jeszcze kilku zawodników, jednego "biedaka" ratuję batonkiem... najpierw mnie wyprzedza ale później puchnie... do mety coraz bliżej ostatnie 400m przejazd przez rwący strumyk (strumyk to może był przed tymi deszczami, bardziej to przypominało rwącą rzekę) oczywiście chcąc dogonić jeszcze jednego klienta kończę w rzece cały do niej wpadając... dojeżdżam na metę - JESTEM SZCZĘŚLIWY bo jadąc przeszło 40km bez hamulców i na 1 i 3 blacie bo drugi cały starciłem UKOŃCZYŁEM! miejsce 105 na 202 którzy ukończyli MEGA... łącznie wystarowało 450 osób ukończyło 360! w kilkanaście minut po mnie dojeżdźa Paweł cieszymy się jak dzieci... i z niecierpliwością wygłądamy Krzyśka...? Niestety w pół godziny później dociera do Nas smutna informacja, że Krzysiek miał wypadek na trasie maratonu i został przetransportowany do szpitala w Cieszynie... jak się później okazuje pęknięcie miednicy i uszkodzenie panewki... jest nie dobrze... oprócz niego kilkanaście osób na ortopedii z różnymi połamaniami... MASAKRA... to że rowery zniszczone szybko się zrobi i smutku nie przysparza ale niestety kumpel na kilka tygodni w szpitalu:(.... podsumowując startując w Istebnej to trzeba mieć zdrowo na... pod kaskiem decydując się na start na jedenej z najtrudniejszych technicznie tras maratonowych w Polsce przy kilkugodzinnym oberwaniu chmury...:) no ale taki już jestem, że szukam hardcorowych wyzwań... adrenalina uniezaleźnia:D

wskazania licznika: Trip=55.86 (reszta do 60km na nóźkach:)) Time=4:54min Vmax=50km/h Vśr=11.39km/h Oficjalny czas na mecie 05:12:27.871

Poniżej kilka zdjęc przedstawiających trase i zdjęcia uczestników w tym moje z trasy maratonu...

Nasza Ekipa - Wyjazd

przebieg trasy

profil wysokościowy trasy

tuż po starcie

a tak to wyglądało

na takim czymś radziły sobie tylko nobby nici - o jak dobrze że je kupiłem!

nawet zawodowcy mieli problemy...

to nie żart, tak wyglądała połowa trasy!

na takim czymś radziły sobie tylko nobby nic - o jak dobrze że je kupiłem!

Istebna zdobyta po raz drugi!

błotna maseczka...:)

rower nadaje się tylko do serwisu...:(

prawie czyste niebo w Niedziele - domek w którym nocowaliśmy, tanio i bardzo fajni Gospodarze - Koniaków

troche skromnie obchodze

Poniedziałek, 4 sierpnia 2008 · dodano: 04.08.2008 | Komentarze 0

troche skromnie obchodze ta setną wycieczkę w tym roku... ale za to ekologicznie...:)

Kategoria nuda (miasto)

ojojoj zmókł mi rowerek...

Niedziela, 3 sierpnia 2008 · dodano: 03.08.2008 | Komentarze 0

ojojoj zmókł mi rowerek... trzeba mieć "szczęście" stojąc pod choinka podczas oberwania chmury pół kilometra od miejsca gdzie nie spadła ani kropla... szybki wypadzik na Olsztyn przez Odrzykoń, Skrajnice a "come back" taki sam, z tą różnicą że na "ścieżce wrony" złapał mnie deszcz...

ekologicznie...

Sobota, 2 sierpnia 2008 · dodano: 02.08.2008 | Komentarze 0

Kategoria nuda (miasto)

co można robić w piątkowy

Piątek, 1 sierpnia 2008 · dodano: 02.08.2008 | Komentarze 0

co można robić w piątkowy wieczór w Cz-wie? tylko z niej wyjechać... nie to, żebym nie lubił Swojego miasta, ale zebrała się nas grupa liczniejsza niż w którykolwiek dzień o "normalnej" porze, więc skoro tak, to w składzie 7 osobowym: poisonek, outsider, sforza, sti, lukas, damian i ja o godz. 21.01 wyruszyliśmy w kierunku na Złoty Potok, normalnie do Olsztyna i dalej jadąc w większości terenem przez Sokole Góry a później od Zrębic na czerwony i Aleją Klonową dojeżdżając nad Staw Amerykan w Złotym Potoku, tam chwila integracji...:) i przed północą myk przez Siedlce, Zrębice, Biskupice, Olsztyn do Czewki... chwile po godz. 1 w domku kładę się spać, zadając sobie pytanie "Czy ja przypadkiem na jawie nie jechałem?" - fajny wyjazd... światełko bardzo za słabe...cóż trza będzie przed następnym "najt rajdingiem" w nowy "lajt" zapotarzyć się:D... mam nadzieje, że tym co zaliczyli "klasyczne otb" nic się nie stało i za jakiś czas razem a może w większym gronie ruszymy "lasem ciemną nocą" - przed siebie.... DZIĘKI też wszystkim za oświetlanie drogi, bo bym jechał jeszcze wolniej...
ps. zdjęcia zamieszczam dzięki uprzejmości lukas-a