avatar Ten blog rowerowy prowadzi damzac z miasteczka Myszków. Mam przejechane 13640.13 kilometrów w tym 3224.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.80 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl

Statystyka: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy damzac.bikestats.pl

• Sprzęt KTM Ultra Ride

450 Orbita

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 1

ORBITOWANIE 2013
... ale za nim do tego przejde slow kilka...
zrobilem sobie taki 6 godzinny duathlon... 5:30 pobódka i jak co niedziele bieg z Myszkowa do Mirowa ok 27km zar leje sie z nieba, wracam ok 8:45 o 9:20 siedze na rowerku rozpoczynajac orbitowanie z Myszkowa, o 10:10 dolaczam do ekipy ktora witam na stacji w Zawierciu,i tutaj tylko ja symbolicznie przejezdzam odcinek Zawiercie - Siewierz, po czym wracam do Myszkowa, poczatkowo mialem plan pokonania trasy Szczekociny Siewierz z synkiem, jednak upaly jakie zaplanowaly a wspomne ze przed 10 rano juz bylo 29C wplynelo na to ze wycofalem sie z tego pomyslu, z racji opieki nad dzieckiem tylko tyle moglem z orbitowiczami przejechac...
biegowy slad gps
rowerowy slad gps niestety nie pelny bo na 14km przed Myszkowem padly mi baterie

450 Orbita wokol Czestochowy © damzac

Ekipa orbitowiczow na stacji w Zawierciu © damzac

Orbitowianiena trasie siewierskiej © damzac

i pomyslec ze pelni orbitowicze pokonali 10xrazy tyleco ja dzisiaj SZACUN DLA WAS!