avatar Ten blog rowerowy prowadzi damzac z miasteczka Myszków. Mam przejechane 13679.12 kilometrów w tym 3228.03 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.80 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl

Statystyka: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy damzac.bikestats.pl

za dwa tygodnie o tej porze

Sobota, 31 maja 2008 · dodano: 31.05.2008 | Komentarze 1

za dwa tygodnie o tej porze Głuszyca... ale zanim Ona nadejdzie, to lajtowy ale za to z Kim ten wyjazd!:) z koncem miesąca udana wycieczka, w składzie: Kolanko, STi i ja przemierzaliśmy podobna trase jak w ostatnia niedziele, zwiedzając Park Krajobrazowy Lasy Nad Górną Liswartą, odwiedziliśmy Rezerwat Brzoza oglądając rododendrony, które co miały zakwitnąc to własnie zakwitły, ale niestety pochorowały się nam biedactwa więc nie wpełni ale na tyle ile mogły pokazały swoje piekno... w jedna stronę niebieskim rowerowym który niedaleko Łebek gubimy, szlak nie ejst najlepiej oznaczony, powrót drogą z niedzieli, w Blachwoni żegnamy sie z Kolanko i myk do domku... bo jutro kolejna wycieczka... Podlesice-Rabsztyn objazd częsci czerwonego rowerowego...
... czerwiec jest moim miesiącem startów... więc będzie mniej sumy wycieczek ale za to ciekawsze maratony i to pod wzgldem przezyc, przewyższeń, średnich prędkości, najważniejsze poznanych ludzi, i wielu innych "wielkich" spraw...
podobno to młody gniewacz...