avatar Ten blog rowerowy prowadzi damzac z miasteczka Myszków. Mam przejechane 13679.12 kilometrów w tym 3228.03 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.80 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl

Statystyka: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy damzac.bikestats.pl

[T(t)7] a wczoraj wyczyściłem

Czwartek, 22 maja 2008 · dodano: 22.05.2008 | Komentarze 0

[T(t)7] a wczoraj wyczyściłem sobie rower... no ale poklei: najpierw był wyjazd na obiedzik ok 8km, a o godz. 17 myk na trening, tradycyjnie staram się zaliczać jak najwięcej podjazdów, trasa nastepująca: rozgrzewka asfaltem do Guardiana, a za torami na lewo i tne na Zieloną Górę tam wjazd na czerwony pieszy i zjazd do Kusiąt, asfaltem i przed remizą myk na czerwony przez Towarne, do Olsztyna objeżdżam zamek wspinam sie na Lipówki - Biakło, pozdro z rowerzystą i wjeżdzam w Sokole objeżdżam je częściowo żółtym i po spotkaniu z kolejną grupą rowerzystów a było ich dziś po drodze, więc dalej czarnym rowerowym do spotkania z czerwonym pieszym, znów podjazd na Lipówki i wyjazd koło Kota, brak znajomych dusz to rura przez Turów a tamże wjazd na niebieski pieszy aż do Mstowa, przy Kamiennych Dołach wytaplałem się w mazi błotnej, która się lepiła do Nas aż miło czując piasek między zębami przejeżdżam przez centrum Mstowa i wjeżdżam sobie na czerwony pieszy no a dalej myk na Przeprośną Górkę, kontynuując tymże szlakiem aż do mostu, jeszcze na chwilę czerwonym rowerowym i zaliczam ostatni dziś podjazd Złota Góra, kończąc przy wjeździe do kamieniołomu. Uwalony w błocie runda honorowa Aleją Pokoju:) Time = 2g29min, Vśr=18.93km/h Vmax=49km/h(teren) Trip=47km. 75% trasy treningowej to teren. No i znów jestem szczęśliwy, że muszę czyścić rower...