avatar Ten blog rowerowy prowadzi damzac z miasteczka Myszków. Mam przejechane 13679.12 kilometrów w tym 3228.03 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.80 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl

Statystyka: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy damzac.bikestats.pl

[T(t)4] początek z kuzynem,

Niedziela, 27 kwietnia 2008 · dodano: 27.04.2008 | Komentarze 0

[T(t)4] początek z kuzynem, lecz po 20km rozstaliśmy się i każdy w swoją stronę, w skrócie Cz-wa - Dolny Ostrówek - Skrajnica - zjazd na czarny do Olsztyn - później na Lipówki i Biakło, dalej w Sokole na żółty do spotkania z niebieskim rowerowym i na Biskupice, za stajnią Biały Borek zjazd na Polusową Górę i dojazd do Krasawa I trochę czerwonym rowerowym i odbicie w lewo na zielony pieszy, dalej na Zrębice, zjazd na zielony rowerowy koło Skałek Św. Idziego i dalej nim na Przymiłowice Kotysów, z powrotem na czerwony rowerowy i do Olsztyn centrum, kierunek Kusięta przed ''pomnikiem męczeństwa'' na lewo zielony rowerowy przez Góry Towarne i wyjazd koło szkoły, znów spotykamy sie z czerwonym rowerowym i dalej na Zielona Góra, tam wjazd na czerwony pieszy i konówka kolo Huty = 48km z tego 89% teren, 15 górek o średniej wysokości 300m, Vs=19.07, Time=2:31;44, Vmax=56km/h. Doliczając dojazdy wycieczka liczyła 63.59km. Końcówka dnia - znów trochę z kuzynem po mieście.