avatar Ten blog rowerowy prowadzi damzac z miasteczka Myszków. Mam przejechane 13640.13 kilometrów w tym 3224.60 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.80 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl

Statystyka: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy damzac.bikestats.pl

• Sprzęt KTM Ultra Ride

PETA ORBITA (fragment)

Niedziela, 15 lipca 2012 · dodano: 24.07.2012 | Komentarze 2

za namowa Krzysia postanowilem podtrzymac tradycje dołączania do wspolnego orbitowania wokoł Czestochowy: trasa mnie poprowadzila z Myszkowa przez Kroczyce do Pradel a z tamtad Zawiercie, Siewierz i z powrotem do Myszkowa... niestety tak szybko jadacego Krzysia nie spotkalem wiec w samotnosci to krecenie mi przebiegalo...