avatar Ten blog rowerowy prowadzi damzac z miasteczka Myszków. Mam przejechane 13679.12 kilometrów w tym 3228.03 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.80 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl

Statystyka: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy damzac.bikestats.pl

Pobudka 5 rano, o 6:36 w

Niedziela, 7 października 2007 · dodano: 07.10.2007 | Komentarze 0

Pobudka 5 rano, o 6:36 w pociągu, a o 11 już na starcie, wyścig Cross Country w Kokotku k. Lublinca 27km z czasem 1:30 i 6 miejsce na 24 uczestników w kat. Elite, wyjątkowo dobrze jechało mi się w tych zawodach XC, poza tym zwiedzanie okolic i powrót częściowo niebieskim rowerowym z Lublinca do Cz-wy, w Blachowni spotkanie z Iza i wspólne rowerowanie do granic Cz-wy. No i żeby było miło to moje pierwsze ściganie cross country w życiu.