avatar Ten blog rowerowy prowadzi damzac z miasteczka Myszków. Mam przejechane 13679.12 kilometrów w tym 3228.03 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.80 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl

Statystyka: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy damzac.bikestats.pl

po wczorajszym...

Niedziela, 2 sierpnia 2009 · dodano: 02.08.2009 | Komentarze 1

po wczorajszym 14. MIEDZYNARODOWY-ym BIEG-u ULICZNY-ym - JAWORZNO 2009 dzis popołudniowy lajtowy wypadzik z drugą lepsza połówka do Leśniowa i na ruiny kosciola p.w. sw Stanisława na żareckiej górce aby troche odetchnać... (Myszkó-Zarki-Leśniow-Myszków)... 1 sierpnia zadebiutowałem na nieco krotszym dystansie niz ostatnie maratony i ultramaratony w górach na dystansie tylko 15km pobieglo mi sie jakos tako i czas tylko 1:03:35 co przy 30st upale jest mozliwym wynikiem 98 na 576 ktorzy ukonczyli bieg... no i tak wyszlo ze z planow orbity wokol czestochowy przejechalem dzis tylko 10% tego ale za to z jaka satysfakcją;)... aha i bym zapomnial polecam wysmienite lody truskawkowe z automatu w Jaworznie - smakuja nieziemsko...