avatar Ten blog rowerowy prowadzi damzac z miasteczka Myszków. Mam przejechane 13679.12 kilometrów w tym 3228.03 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.80 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl

Statystyka: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy damzac.bikestats.pl

Bo w Życiu liczy się

Niedziela, 9 listopada 2008 · dodano: 09.11.2008 | Komentarze 2

Bo w Życiu liczy się Pasja... Jedną z najprzyjemniejszych pór roku do podróżowania rowerem jest jesień i zima (tylko ta druga to akurat lepiej bez śniegu:))... Popołudniem samotnie niebieskimi ścieżkami do Poraja przez Dębowiec a z powrotem przez Choroń do Biskupic i myk w Sokole Góry, tam spotykam przerażoną, zagubioną parę która zgubiła żółty szlak(ok g. 17, a więc już ciemno, biedaki w nieznanym lesie 6km od celu, to na nóżkach ok 40min), pokierowałem ich do miejsca w które chcieli wrócić i dalej pojechałem przez Olsztyn, Skrajnicę do Czewki... z dzisiejszej wycieczki jest następujący morał: nie wchodźmy przed zmierzchem do nawet na pozór bezpiecznych jurajskich lasów nie znając Ich...