avatar Ten blog rowerowy prowadzi damzac z miasteczka Myszków. Mam przejechane 13646.36 kilometrów w tym 3224.83 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.80 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie. button stats bikestats.pl

Statystyka: button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy damzac.bikestats.pl

• Sprzęt KTM Ultra Ride

nocne krecenie

Piątek, 3 lipca 2015 · dodano: 04.07.2015 | Komentarze 1

start o 21:30 z Myszkowa do Żarek i przejazdzka  z wsluchiwaniem sie w nocna cisze lasu do Bobolic i z powrotem powrót o 1.00 w nocy, piekne bezchmurne niebo, i kapitalne towarzystwo na długo zapamietam to "kręcenie"...